Tuesday 26 May 2009

pengakuan...

pak non...
actually kan...
aku kan...
pernah terlanggar spec hg kat arau dulu...
hg kan slalu tido atas lantai sebab aku merampas katil hg...
so ada la satu pagi tu...aku bangun2...aku mcm terpijak ke terlanggar spec hg..
lepastu aku mcm tgk2 la..aku mcm..o man...mampus aku...tp aku tgk2 ok je...
lepastu masa hg dah bgn (biasa la kul 12-3ptg)...hg macam pakai spec hg...
lepastu mcm senget sikit...n hg kepak2 skit... lepastu mcm ok je...
tapi aku ada la ckp kat hg yg aku terlanggar skit masa bgn td coz hg terbiar skali atas lantai...
lepastu hg mcm cakap takpa2...
so mcm tiba2 aku rasa bersalah and nak buat pengakuan ni...
sorry eh non... =(
hehe...tu buat2 sedih...konon2...
tapi sorry eh......
Jepun...
auditor menjadik pencegah maksiat

1 comment:

  1. hai biggo, hang dun wori la,spek paknon mmg camtu,paknon kata frame spek dia buat drpd titanium,so hang pijak pun tak patah,paknon pun berapa kali dah dok bagi bengkok dia punya spek,still ok ja dia pakai aku tgk,haha...wei,aku bukan pencegah maksiat la, aku kerani gomen ja di jabatan agama,hehe..auditor dah turun pangkat jadi kerani la,lantaklah..aku pun dah lupa bab audit,k biggo..keep ur blog update k,nnti ada masa aku singgah lagi,take care.

    ReplyDelete