Wednesday 27 May 2009

haiyya...

this is responsding to lobos (azmi) comment...
since aku takleh nak reply comment...ntah nape...hehe...
bukan berlagak la syg oi...jus crita...
i have no intentions of using my blog untuk berlagak...
or menyakiti hati sape2...or anything bad...
i'm just using this blog as medium untuk bercerita...
susah jugak nak happykan semua orang...
ada yg marah aku menggunakan bahasa yg sikit lembut...
ada yg kata kalau aku guna perkataan mak dia taknak masuk dah...
sedih siot...ni plak lobo kata aku berlagak...
takpela...this is my last post... =( ....

hehe....no way man...i'm getting addicted to this....
k la u allz.... pergi dulu ye.....

Me & lobo at miami beach penang...

1 comment:

  1. aku bukan marah cuma jelez ja u all, aku pon teringin jugak...haha....

    ReplyDelete