Tuesday 23 June 2009

day 1 in rome...

penatnya arini...
maybe coz smlm xdpt tdo sgt kat airport...
arini 1st time naik ryanair...
mcm scary skit...xtau nape...
sampai2 check in n then tdo dulu jap...
penat sgt...
n then petang klua jalan2 sampai mlm tadi...
nanti balik london aku crita specific skit...
wah gitu...
amboi3... cak cak cak...
dgr crita azwan ali punya blog dah kena tutup...
cian dia...amboi3...cak cak cak...
hehehe.....
tm...bila dah beli sim card msg number k...
jgn lupa...wah gitu...
pak non...kalau betul tm turun penang bawak la dia p kapitan k...
mesti kapitan skrg makin gamat lagi melepz...cak cak cak...
ayo...sudah2 la cak cak cak...mcm dah addicted to type it...
daym...
lobo...mana kamu ya...diam je...dah start sem baru ke?...
loot dah kahwin...besnya...saw sum pics kat facebook sape ntah...
sedih plak xdapat p...

2 comments:

  1. aku ada ja kat sini, cuma malas nak menulis, aku bukak selalu kot, cuma tatau nak tulih apa, tu arr loot dah kawen tp sampai lani aku pon xdapat lagi invitation, hehe, merepes betoi loot nie..hang take care tau, amboi amboi amboi....cak cak cak...assalamualaikum! hihihi..(gaya en rahmat)

    p/s: hang bukak photographer tu punya website
    aku tgk lagi byk gambaq ada.


    http://www.ejphotoworks.com/

    ReplyDelete
  2. wahha..best nye..mane gambar korang nye..taruk la satu due..ishk..pemalash tol nak letak..huhu..

    dah beli dah sim card nye..tp x activate lagi coz server down kate org kedai tu..

    tajuk day 1 in rome..tp mcm2 die post..tulis la pi mana..wat apa..

    ReplyDelete